5 תשובות
אין הרבה נהגים בדרך כלל כי זו לא שעה שיוצאות/ים לעבודה
שעה נוחה מאוד. אין לחץ של נוסעים לעבודה. הטסטר עוד לא עייף מיום עבודה ארוך.
בהצלחה !!!
בהצלחה !!!
שואל השאלה:
יום שישי אוף
יום שישי אוף
אנונימית
שואל השאלה:
כבר דחו פעמיים
כבר דחו פעמיים
אנונימית
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
באותו הנושא: