3 תשובות
כי אהבץ אותו, פשוט תכבי אץ הרגשות שלך כלפיו
תפרטי טיפה מדוע זה היה רעיל?
אני מתמודד עם אותו דבר פשוט הפוך, נפרדתי ממנה
אני מתמודד עם אותו דבר פשוט הפוך, נפרדתי ממנה
אנונימי
ברור שזה קשה ביחוד כי זה היה רעיל, העניין במערכת יחסית לא בריאה זה שמאוד קשה לצאת ממנה. הרבה פעמים לוקח כמה נסיונות כדי באמת לסיים עם זה סופית.. אל תוותרי.
את יודעת שהיה לך רע ואת יודעת שזה קשר רע שיעשה לך נזק. תצטרכי להתגבר על הרגשות ולהישאר חזקה. אני יודעת שזה קשה וזה הכי קל פשוט לחשוב אולי ננסה שוב, אולי משהו ישתנה.. אבל זה לא נכון. זה לא ישתנה ואת צריכה להבין את זה.
זה קשה בגלל כל הרגשות והזיכרונות, אני מניחה שגם פיתחת בקשר תלות מסוימת.. תקחי לך זמן להחלים, זה יעשה יותר קל לאט לאט. תשאיר חזקה ותנסי להאחז בסביבה ובדברים שעושים לך טוב.
את יודעת שהיה לך רע ואת יודעת שזה קשר רע שיעשה לך נזק. תצטרכי להתגבר על הרגשות ולהישאר חזקה. אני יודעת שזה קשה וזה הכי קל פשוט לחשוב אולי ננסה שוב, אולי משהו ישתנה.. אבל זה לא נכון. זה לא ישתנה ואת צריכה להבין את זה.
זה קשה בגלל כל הרגשות והזיכרונות, אני מניחה שגם פיתחת בקשר תלות מסוימת.. תקחי לך זמן להחלים, זה יעשה יותר קל לאט לאט. תשאיר חזקה ותנסי להאחז בסביבה ובדברים שעושים לך טוב.
באותו הנושא: