8 תשובות
יש סיכוי יותר גבווה
כן, יש יותר זמן לשבת ולדבר
סיכוי גבוה כי בצבא אתה פוגש אנשים שברגיל אתה כנראה לא היית פוגש.
שואל השאלה:
אני מכיר הרבה אנשים שהכירו דרך הצבא ושמעתי על מקרים בודדים על כאלו שהכירו בבתי ספר
אנונימי
לא אם אתה הולך ליחידה קרבית שהיא 90% גברים.
אבל חוץ מזה הצבא בונה תכונות ואם יש לך ביטחון אתה יכול למצוא גם בנות שמה, למרות שממש ממש לא הייתי סומך על זה.
בבית ספר יותר קל יחסית.
כן