6 תשובות
שונה איכשהו אבל בתכלס דומה אותה תחושת פרפרים בבטן ובלב... משיכה גם מרגישה בערך אותו דבר אבל עם וייב שונה לא יודעת ממש להסביר, אבל זה משתנה מאחת לאחת... גם העצומה של המשיכה או הרגשות יכולה להיות שונה כלפי בנים נגד כלפי בנות - אם את בי יכול להיות שיש לך העדפה מסוימת לבנים או לבנות. אם את שואלת כי את מבולבלת את יכולה לפרט/לפנות אליי בפרטי ואני אנסה לעזור לך (אני מומחית בבלבול וספק בנושא הזה חחח)
מסתכלת עליה הרבה, רוצה את התשומת לב שלה, חושבת עליה מרבית הזמן.
עם בנים אף פעם לא הרגשתי ככה, מה שכן הרגשתי משיכה, כלומר שהמראה שלו משך אותי.
המשיכה שלי פחות מתייחסת למגדר.. אז לא חושבת שיש ממש הרגשה שונה מהבחינה הזאת.
אם כבר, זה משתנה מבן אדם לבן אדם ובטיב הקשר.
בכללי אני גם פחות נוטה להתייחס לעניין של מגדר ומוסכמות של החברה למגדר, כי אני חושבת שהבדלים אישיותיים זה משהו שפחות קיים בקטע של המגדר של האנשים, ופשוט משתנה מאדם לאדם.
אני בי והבנתי את זה כשהתאהבתי בשחקנית שמשחקת את קייטלין בפלאש ותוך כדי גם בילד מכיתתי..
אני בי למרות שיכול להיות שבעתיד אתגלה כלסבית, ולאהוב אישה זה פשוט מדהים, דפיקות לב, התרגשות, געגוע, היא מושכת אותי, האופי שלה מדהים אותי, ובכנות לפעמים בא לי פשוט לנשק אותה
וזאת תחושה לגמרי שונה
אנונימית
לרצות לגור איתה בדירה במרכז תל אביב עם חתולה ומלא עציצים