4 תשובות
יש להם את האפליקציה וכל פעם שיש הזמנה חדשה באזור שלהם מישהו אחד מסמן שהוא לוקח את ההזמנה
והוא נוסע לבית העסק אוסף את ההזמנה ואז מביא אותה ללקוח
והוא נוסע לבית העסק אוסף את ההזמנה ואז מביא אותה ללקוח
כמו נהג מונית מה הסתבכת (ולא אני לא נהג מונית פשוט אין מה לדעת)
אנונימית
שואל השאלה:
אם יש להם אפליקציה משלהם או משהו לא לכעוס
אם יש להם אפליקציה משלהם או משהו לא לכעוס
פשוט בוולט יש להם הזמנה באזור שהם נמצאים ואז הם מחליטים איזה הזמנה הם מעדיפים ואז הם הולכים לקחת תהזמנה ומביאים למי שהזמין
באותו הנושא: