4 תשובות
מחממים במים חמים- מעבירים את זה לבקבוק ספריי ומרססים על שורשי השיער
שואל השאלה:
אני יודעת איך עושים
אני יודעת איך עושים
לא צריך לשטוף זה יכול לעשות את הפעולה ההפוכה, להשאיל על לשיער ולשבת בשמש, או לשם מטפחת כי זה עובד הכי טוב על חום טבעי ולהיות עם זה איזה חמש שעות
לפני שאת חופפת תרססי עם ספריי על כל הקרקפת וגם על הקצוות. ותעסי את השיער קצת. תחכי 8-10 דקות ותחפפי
אני אוהבת גם לשים ממש טיפה אחרי החפיפה :)
אני אוהבת גם לשים ממש טיפה אחרי החפיפה :)
באותו הנושא: