8 תשובות
שוברים ביצה בבית שלה
מחריד. ביום הולדת שלי ביקשתי לא לזרוק עליי עוגה ובסוף ילדה לקחה חתיכה וזרקה אותה עליי והלכתי לחפוף את השיער וכל הבנות ניקו את הליכלוך גם בלי שביקשתי. אם הן גם היו זורקות וגם לא מנקות הייתי רבה איתן
אם היא שברה את הביצה תגידי לה לנקות למה שאת תנקי את זה
אני הייתי מעיפה אותה מהבית שלי מה זה החוצפה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
אח"כ באמת או חובה היא נתנה למישהי חובה למעוך לי במבה על הפרצוף
אנונימית
לילדה יש בעיה איתך או משהו נראה לי
אנונימית
נו מה יש לכם זה צחוקים בין חברים יאללה
אנונימית
^סבבה אבל לפעמים לא מתאים במיוחד שהיא ביקשה לא ונאבקה איתה שתי דקות
ועוד אחרי זה עם הבמבה יש לה איזה אישיו