4 תשובות
אני קצת.
שואל השאלה:
עם מה אתה מלחין?
עם מה אתה מלחין?
אני בקטנה... ומהראש ומהנפש וזהו. (כלים: חליל/פסנתר.)
כן (פסנתר וקצת גיטרה אקוסטית וחשמלית), ואני גם מחברת שירים.. לא שזה יוצא יפה חחח אבל אני אוהבת את הסיגנון, אז לא מזיז לי מה השאר חושבים על זה (: