8 תשובות
לא.
לא צנוע, נהוג לשים חולצה ארוכה ומכנס
אנונימית
שואל השאלה:
אמרו לי שעדיף שמלה ארוכה ממש אבל עם חולצה למעלה מלבוא עם גינס
אם הג'קט יכסה את כל חלק הגוף העליון, אז זה בסדר, ורק צריך לבחון את טיב השמלה, ולוודא שהיא לא צמודה או חשופה בתחתיתה...

אם הג'קט + השמלה לא יספיקו, עדיף לשים חולצה כלשהי; עליונית או חולצת בסיס (לא צמודה), ע"מ להשלים, ואת השמלה אפשר להשאיר בהנחה שהיא בסדר כמובן.

ובכל מקרה, בהינתן שזו תהיה צנועה מספיק יחד עם הג'קט - זה בהחלט עדיף על מכנסיים, אשרייך!
שואל השאלה:
רק שהיא לא ככה צמודה היא קצת גדולה עליי בבטן בתמונה היא קשורה מאחורה עם גומיה
^זה סבבה אבל תשימי איזו עליונית שתכסה את החזה והידיים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אשים גקט גינס ארוך סגור או חולצה לבנה מעל שהשמלה תראה כמו חצאית
^כן אז זה בסדר כל עוד את מכסה את החלק העליון
כל הכבוד לך❤
אנונימית