4 תשובות
עשיתי ביום ראשון
ההתקנה לא כואבת אבל שפתחו לי אצ הפה אז נפצעתי בחניכיים אז זה כאב
ההתקנה לא כואבת אבל שפתחו לי אצ הפה אז נפצעתי בחניכיים אז זה כאב
אנונימית
לא יודעת עדיין לא עשיתי
אבל בהצלחה!
אבל בהצלחה!
באצת לא כזה נורא עובר תוך יום וזה גם ממש כאב סביל
ההתקנה עצמה לא כואבת
אבל כואב אחרי זה למשך שבוע וקשה לאכול
אבל כואב אחרי זה למשך שבוע וקשה לאכול
באותו הנושא: