4 תשובות
עשיתי ביום ראשון
ההתקנה לא כואבת אבל שפתחו לי אצ הפה אז נפצעתי בחניכיים אז זה כאב
אנונימית
לא יודעת עדיין לא עשיתי
אבל בהצלחה!
באצת לא כזה נורא עובר תוך יום וזה גם ממש כאב סביל
ההתקנה עצמה לא כואבת
אבל כואב אחרי זה למשך שבוע וקשה לאכול