5 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית אני מקווה שזה היה בצחוק
אנונימי
מים גנובים ימתקו... זה מציאות בשטח
אנונימי
עצוב אבל מציאות...
אנונימי
לא בצחוק,אם אנשים לא היו נדלקים מהשקר לא היו בוגדים
אנונימית
שעמום
ויש משהו מרגש בסודות ובגידה
אנונימית