12 תשובות
אל תחשבי על האקס שלך ותעשי מה שנראה לך שיעשה לך הכי טוב
למה את צריכה לחשוב על האקס שלך כשהוא בעצמו לא חושב עליך?
האקס שלך התקדם ולפי המהירות גם ידוע שהוא לא אוהב/אהב אותך,
תצאי עם הבחור ההוא מהחדר כושר , תחשבי גם על עצמך ועל כמה מגיע גם לך משהו טוב.
ואל תילחצי מזה - תגידי לעצמך "מה שיהיה - יהיה" ואל תחשבי על האקס. ההפך- תני לו להיכנס לתסביכים עם עצמו, את תהני.
האקס שלך התקדם ולפי המהירות גם ידוע שהוא לא אוהב/אהב אותך,
תצאי עם הבחור ההוא מהחדר כושר , תחשבי גם על עצמך ועל כמה מגיע גם לך משהו טוב.
ואל תילחצי מזה - תגידי לעצמך "מה שיהיה - יהיה" ואל תחשבי על האקס. ההפך- תני לו להיכנס לתסביכים עם עצמו, את תהני.
שואל השאלה:
אבל מלא ישפטו אןתי ויגידו היא עוברת ככ מהר הוא גם האקס הראשון שלי
אבל מלא ישפטו אןתי ויגידו היא עוברת ככ מהר הוא גם האקס הראשון שלי
אנונימית
את דלוקה עליו, הוא דלוק עלייך, מושלם.
אל תחשבי או תתחשבי בבחור שזרק אותך, זאת החלטה שלך, לא לפי שיקול דעתו..
בהצלחה:)
אל תחשבי או תתחשבי בבחור שזרק אותך, זאת החלטה שלך, לא לפי שיקול דעתו..
בהצלחה:)
שואל השאלה:
כול החברות שלי אומרות שהרגע יצאתי מזוגיות וזה לא מכבד וכאילו לא יודעת
כול החברות שלי אומרות שהרגע יצאתי מזוגיות וזה לא מכבד וכאילו לא יודעת
אנונימית
תמיד יהיה מישהו שיגיד משהו וישפוט אותך
ואם תקשיבי לאנשים האלה את רק תידרדרי
ואם תקשיבי לאנשים האלה את רק תידרדרי
שואל השאלה:
הוא לא ממש זרק אותי אני זרקתי אותו אבל כי הוא אמר לי דברים מזעזעים כמו את צריכה פסיכולוג
קילל אותי
פעם אחת תפס אןתי חזר ולא נתן לי ללכת באמצע הרחוב ב12 בלילה
אחרי שנפרדנו כתב עליי דברים כאילו שאני זו* באינסטגרם
הוא לא ממש זרק אותי אני זרקתי אותו אבל כי הוא אמר לי דברים מזעזעים כמו את צריכה פסיכולוג
קילל אותי
פעם אחת תפס אןתי חזר ולא נתן לי ללכת באמצע הרחוב ב12 בלילה
אחרי שנפרדנו כתב עליי דברים כאילו שאני זו* באינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם איים עליי
הוא גם איים עליי
אנונימית
אז אולי תשמרו קצת על ידידות, נגיד חודש כזה, ואז תתחילו?
אפילו שלדעתי את לא צריכה לחשוב מה חברות שלך יגידו, אלא מה שהלב שלך אומר לעשות.
אפילו שלדעתי את לא צריכה לחשוב מה חברות שלך יגידו, אלא מה שהלב שלך אומר לעשות.
שישפטו , מה אכפת לך מה אומרים?
אם תקשיבי למה כולם אומרים או אם יעניין אותך מה כולם חושבים או אומרים- לא תהי מאושרת ככה בחיים.
אני אומרת לך מניסיון.
עדיף שיהיה לך אכפת מהאושר שלך .
אם תקשיבי למה כולם אומרים או אם יעניין אותך מה כולם חושבים או אומרים- לא תהי מאושרת ככה בחיים.
אני אומרת לך מניסיון.
עדיף שיהיה לך אכפת מהאושר שלך .
האקס שלך?שיאיים עליך ,למה מי הוא בכלל ?!
הוא אוכל מהעוגה אבל לא נותן לאף אחד
חצוף
הוא אוכל מהעוגה אבל לא נותן לאף אחד
חצוף
לפי מה שרשמת גם למעלה אני אישית לא הייתי ממהר להכיר את הבחור החדש אפשר לשמור על קשר כי איך אומרים אל תסתכל על הקנקן אלא מה שבתוכו הכי הרבה את יכולה להגיד לו שאת לא בטוחה ושזה טרי שנפרדת ואת לא מוכנה לזוגיות כרגע לגבי האקס הזה אל תחשבי עליו בכלל אם נפרדת זה בגלל סיבה לא סתם משחקים במיוחד אחרי מה שהוא אמר לך
באותו הנושא: