6 תשובות
כמישהי שנולדה טיפשה למשפחה חכמה אני בהחלט יכולה להגיד שזה לא פייר בכלל
אם היינו אותו הדבר העולם היה משעמם, וזה כנראה גם יכול לענות על השאלה שלך
כי כל אחד מיוחד ואצל כל אחד הקצב הלמידה שונה , יש כאלה שיש להם בעיות קשב וריכוז וזה מקשה , אי אפשר אותו דבר , אתה צריך פשוט לחיות עם זה , אלה החיים
טיפשות נובעת מפחד.
הסיבה שאנשים נשארים טיפשים היא כי הם מפחדים ללמוד
ברגע שיש לך ידע יש לך אחריות
לשאלה- אנשים לא נולדים טיפשים או חכמים
הסיבה שאנשים נשארים טיפשים היא כי הם מפחדים ללמוד
ברגע שיש לך ידע יש לך אחריות
לשאלה- אנשים לא נולדים טיפשים או חכמים
אנונימית
החיים לא פיירים יש אנשים יותר מוצלחים ממך ואתה תקבל את זה בין אם אתה רוצה את זה או לא
גנים
באותו הנושא: