7 תשובות
נקווה שלא
יש סיכוי בגלל כל המתיחות שיש עכשיו ובמיוחד במטען חבלה שהיה עכשיו באזור תל אביב או משהו כזה
אז יכול להיות
נקווה שלא
אז יכול להיות
נקווה שלא
אולי יהיה בגבולות
אני לא מבינה איך אפשר להרגיש את זה.. אין איומים מהצד שלהם אפילו לא משהו רציני
אני לא מבינה איך אפשר להרגיש את זה.. אין איומים מהצד שלהם אפילו לא משהו רציני
^^ כן יש איומים
כאילו לא לטילים אבל יש מתיחות כרגע בגבול
היו הפרות סדר וגם צה"ל תקף
כאילו לא לטילים אבל יש מתיחות כרגע בגבול
היו הפרות סדר וגם צה"ל תקף
^ כי אנחנו מפוצצים את איראן
גם לי יש הרגשה
למה שיהיה
באותו הנושא: