3 תשובות
אני יודעת שזה כבר לא רלוונטי לדיון בל עושים עם חלה רגילה (מלוחה) וטובלים בסוכר במקום מלח
מה שבא לכם..
זה לא מנהג או משהו, לפחות לא בסדר גודל משמעותי.. כל משפחה עושה מה שהוא רוצה. מה שכן - יש מנהג לעשות עם חלה עגולה.
זה לא מנהג או משהו, לפחות לא בסדר גודל משמעותי.. כל משפחה עושה מה שהוא רוצה. מה שכן - יש מנהג לעשות עם חלה עגולה.
אני חושבת שכן
באותו הנושא: