6 תשובות
מרגיש שוקולדי כזה זה טוב זה חמוד
נשמע אחלה אולי אבל כדי צבע אחר אם יש של אחד מהפרטי לבוש
חולצה לבנה לדעתי יותר יפה אבל גם זה סבבה
אני ממש אוהבת את הסטייל הזה של דגמח וחולצת אוברסייז, לפחות כי ככה אני מתלבשת אבל אני חושבת שזה ממש יתאים
שואל השאלה:
לא חושבת שזה יעבוד^^
לא חושבת שזה יעבוד^^
אנונימית
וואי זה חמוד
תלבשי
תלבשי
באותו הנושא: