45 תשובות
יקנא אבל במידה מסוימת
אני אוהבת גבר קנאי ואובססיבי ברמה לא בריאה אבל זאת רק אני
שוב, זה שהוא לא מראה קנאה זה לא אומר שלא אכפת לו
מקנא אבל לא יותר מדי
שיקנא
קנאי
הבן זוג שלי מקנא אבל באופן בריא
וזה מה שאוהבת
גבר אוהב מקנא
אין דבר כזה לא אכפת.
וזה מה שאוהבת
גבר אוהב מקנא
אין דבר כזה לא אכפת.
יקנא בצורה בריאה ולא אובססיבית
זה תלוי בבחורה
שיקנא אובסס כזה
שיהיה קצת קנאי אבל לא בקטע קיצוני ושזה לא ינבע מחוסר ביטחון אלה פשוט שיהיה לו אכפת אם מישהו יבןא להתחיל איתי
קנאי כמובן
קצת יקנא
אין כזה גבר לא מקנא.
גבר שלא מקנא ביכלל זה גבר בוגד אז לא אכפת לו
גבר שלא מקנא ביכלל זה גבר בוגד אז לא אכפת לו
אנונימית
ברור שיקנא
שיאהב אותי וזהו.
בלי משחקי קנאה ואגו
בלי משחקי קנאה ואגו
חצי חצי
אבל לא יותר מדי קנאי
אבל לא יותר מדי קנאי
בטח שיקנא
אנונימית
יקנא אבל לא בהגזמה
יקנא יקנא יקנא זה מראה שאכפת לו והוא אוהב אותי אבל גם בצורה בריאה אפילו שהרבה ירצו קצת יוצר רעיל וגם אני אבל זה לא בריא וצריך מינון
שלא יקנא אבל שכן יהיע אכפת זה לא סותר
להתעניין זה לא קנאה, קנאה זה ברוח אחרת
להתעניין זה לא קנאה, קנאה זה ברוח אחרת
במידה מסוימת שזה יהיה בריא עדיין לקשר.
שלא יהיה לו אכפת אני שונאת שמקנאים לי אפילו טיפה, אם אתה מכיר אותי אתה וסומך עליי תאמין לי שאני לא אשקר לך על כלום
אנונימית
קנאי זה חולשה
אנונימית
אובססיבי כמה שיותר
תגובה שנייה, זאת לא רק את
אנונימית
שיקנא ברמה מוגזמת
קנאיי
קנאי אבל לא יותר מדי
שלא יהיה לו אכפת חיחי
אנונימית
יקנא אבל לא יותר מדי
שיקנא
יקנא אבל לא ברמה מוגזמת כי זה סתם יצור בעיות
קנאי ואובססיבי אבל במידה מסוימת לא יותר מידי
מקנא אבל לא יותר מידי ושהוא לא מסכים לי לדבר עם בנים אחרים עכשיו
אף אחת לא רוצה גבר שלא אכפת לו מה היא עושה
שיהיה טיפה קנאי. זה כיף. ולא שיריב איתי בגלל זה היה לי מספיק מזה
שלא יהיה לו אכפת ושהיה שלם עם עצמו וחלקו
למה שאני ארצה שיהיה קנאי
למה שאני ארצה שיהיה קנאי
יקנא
אנונימית
קנאיי אני מתה על זה
קנאי ברורר
אני גבר ומעדיף שהיא תהיה חולת נפש וקנאית מוכיח לי שהיא באמת רוצה אותי
אנונימי
שיקנא, ככה אני ידע שאני חשובה לו ושהוא אוהב אותי
אנונימית
יקנא
באותו הנושא: