9 תשובות
תדברי עם הבוסית תשאלי אותה למה יש הבדלי שכר
במה את עובדת?
וכן עשית טעות שסיפרת.
בכללי לא מספרים דברים כאלה לאף אחד
שואל השאלה:
אני מתביישת היא יחסית קשוחה כזאת אוף
אנונימית
שואל השאלה:
^ ^ כתבתי ביטוחים ...יותר מפורט עושה לאנשים ביטוחי רכב ודירה
אנונימית
תשאלי אותה בעדינות מה הקטע שהעובדת השניה מרוויחה יותר
ואת עושה משרה מלאה?
ממש כלום כסף 5,600
תבקשי העלאה
שואל השאלה:
5 ימים 8 שעות כל יום^
אנונימית
אולי אני טועה אבל זה אמור להיות טוב שהיא לא מעלה לך את השכר שמקבלים קצבת נכות יש סכום כסף מסויים שאפשר להרוויח בעבודה(לא זוכרת כמה אבל אפשר לבדוק בגוגל) אם את עוברת את הסכום הזה יכולים להוריד לך כסף מהקצבה ואולי גם לבטל אותה
אנונימית
שואל השאלה:
^ממש לא צריך להרוויח לפחות 10.5k עד שהיא מתבטלת לגמרי עד 5900 לא יורד כלום מהקצבה ועד 7k יורד מאות בודדים מ8k זה מתחיל להיות משמעותי .
פשוט מאוד לעשות גוגל דברים השתנו היום ביטוח לאומי בעד שאנשים עם מוגבלות יעבדו ולכן לא מקצצים להם הרבה יחסית מהקצבה
אנונימית