12 תשובות
ברור שאפשר לערער.
מגישים טפסים שמראים שיפור במצב והם מעלים פרופיל.
שואל השאלה:
סגור תודה רבה
לא לערער זה יועיל לך המון בהמשך גם אם זה פוסל לך קבן לא לערער
וכן אפשר אבל קשה מאוד
שואל השאלה:
זאת אומרת להישאר עם פרופיל נפשי??
יועיל לך בעתיד אם תצטרכי פטורים כן
שואל השאלה:
פטורים ממה למשל?? אשמח לדעת
שואל השאלה:
למען האמת אני רוצה להגיש ערעור כדי להתגייס ללוחמה
נשק הפטור הכי שווה שקיים בצהל
אבל את רוצה לוחמה
יש המון פטורים שתביני כמה הם חשובים כשתהיי חיילת
שואל השאלה:
אני כנראה אהיה חייל חחח
אז שאתה תבין
הלוואי שהייתי מטופלת ברהן לפני הגיוס הייתי מקבלת יחס יותר טוב מכפי שהתחלתי טיפולים כחיילת שחושבים שאני שקרנית
תשקול טוב לפני שאתה מבזבז את זמנך על עירעור
שואל השאלה:
אני מבין אותך לגמריי אבל כל מה שתכלס חשוב לי זה להיות לוחם שזו הסיבה למה הפרופיל הנפשי מעצבן אותי רצח כי אני רוצה לשרת במגב או בקרבי בכללי ואין לי אפשרות חוץ מלוחם מעברים
תשקול עם עצמך אם באמת זה שווה את המצב הנפשי שלך