4 תשובות
לא שמים מלח על פצעים תאמיני לי זה שטויות מניסיון זה לא עוזר עדיף לשים מים בלי כלום וסבון פנים וזה יותר טוב
תשימי קרם פנים/אלוורה וקרח אולי ואם לא יעזור עוד כמה זמן מציעה לך ללכת לבדוק אצל רופא עור שהכל בסדר,תרגישי טוב 3>
תשימי קרם פנים/אלוורה וקרח אולי ואם לא יעזור עוד כמה זמן מציעה לך ללכת לבדוק אצל רופא עור שהכל בסדר,תרגישי טוב 3>
שואל השאלה:
לא הייתי בשמש בכלל והייתי שם רק שעה
אפילו לא נכנסתי למים
רק לקחתי קצת על הידיים ושמתי על בפנים כי זה אמור לעזור לרפא אקנה
שמתי ממש קצת קרם הגנה אבל
לא הייתי בשמש בכלל והייתי שם רק שעה
אפילו לא נכנסתי למים
רק לקחתי קצת על הידיים ושמתי על בפנים כי זה אמור לעזור לרפא אקנה
שמתי ממש קצת קרם הגנה אבל
אנונימית
הגיוני אם לא שמת קרם הגנה
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
אנונימית
באותו הנושא: