6 תשובות
שטויות, זה חארטה שאומרים שמתגעגעים וכל זה. בשנייה שתסיימו ותתחילו לעבוד וללמוד באוניברסיטה תשכחו מזה.
תקופות נגמרות בחיים, וזו רק ההתחלה, צריך ללמוד לקבל את זה
חיה את הרגע לבינתיים
אני יכולה להגיד לך שאני סיימתי לפני שנתיים ועדיין לא מאמינה כל יוני בכיתי את חיי כי לא ניצלתי מספיק וביטלו לנו ככ הרבה דברים ואני ממשיכה למשהו שאני אפילו לא יודעת מה אבל גאה בעצמי מאוד על מה שעשיתי בשנה של השירות לאומי שלי (ובשנה השנייה פחות) אבל תמיד אפשר לבוא לבקר:)
לא האמת לא ממש
מחכה מאוד לסיים אץ השנה הזו