6 תשובות
בלאגן עכשיו בג'נין, מלא כוחות נכנסים עכשיו למחנה ויש חילופי אש כבדים וכמה דיווחים ערבים על מחבלים פצועים ואחד הרוג..
חושבת שירו רקטות
חושבת שירו רקטות
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני שואלת מה אתם חושבים
^^אני שואלת מה אתם חושבים
אנונימית
למרות שיש גם דיווחים ערבים שמדובר במשהו חריג..
יותר נכון במישהו בכיר
יותר נכון במישהו בכיר
אולי איפשר לדעת
פעילות שיגרתית.. לא משהו מיוחד
וזה לא יביא רקטות.
וזה לא יביא רקטות.
חיסלו כמה מחבלים. יש מצב שיהיו טילים, אי אפשר לחזות מראש
באותו הנושא: