10 תשובות
לא, הם פשוט אוהבים את ה"מוסיקה" שלו
אני לא אוהב אותו חוץ מאיזה שיר אחד.
אבל גם אז אני כמעט ולא שומע אותו בגלל שהוא אדם רע.
אבל גם אז אני כמעט ולא שומע אותו בגלל שהוא אדם רע.
חנוקניה
שואל השאלה:
^^^אמרת יפה
^^^אמרת יפה
אוהבת את השירים לא אותו
איכ איכ איכ איכ איכ איכ
לא מאמינה שיש אנשים שבאמת אוהבים את הבן אדם הזה
כאילו זה שאוהבים את המוזיקה שלו זה סבבה אבל את הבן אדם עצמו?? איוו
לא מאמינה שיש אנשים שבאמת אוהבים את הבן אדם הזה
כאילו זה שאוהבים את המוזיקה שלו זה סבבה אבל את הבן אדם עצמו?? איוו
אנונימית
המוזיקה שלו טובה אז כאמן הוא טוב ממש
ואני חושבת שהוא היה בן אדם טוב לפני שאמא שלו מתה
והוא פשוט קצת לוקו אבל הוא בן אדם טוב
ואני חושבת שהוא היה בן אדם טוב לפני שאמא שלו מתה
והוא פשוט קצת לוקו אבל הוא בן אדם טוב
לא
לא
אנונימית
כן הוא בן אדם טוב לדעתי
באותו הנושא: