6 תשובות
שואל השאלה:
אם אתם לא רוצים או אין כוח לקרוא לפחות תנעצו שאוליי אחרים יעזרו לי.. אני באמת מפחדת שישבר לי בפנים הכל ולא יודעת מה לעשותת
אם אתם לא רוצים או אין כוח לקרוא לפחות תנעצו שאוליי אחרים יעזרו לי.. אני באמת מפחדת שישבר לי בפנים הכל ולא יודעת מה לעשותת
אנונימית
גם מה שבדויי אמרה זה נכון.
אבל לדעתי לא כדאי לך להכנס למערכת יחסים כזאת, תראי מה את מרוויחה ומה את מפסידה במערכת יחסים כזאת.
אי אפשר להיות בזוגיות שרק צד אחד רוצה ומתאמץ, את לא הפסיכולוגים שלו או אמא שלו, זה לא התפקיד שלך לפתור לו את כל בעיות העבר שלו .
מגיע לך לאהוב ולהיות אהובה,
את תמצאי עם הזמן משהו שיואהב אותך ואת תאהבי אותו, ושגם יחזיר לך אהבה.
את לא אמורה רק לאהוב בלי לקבל אהבה.
אבל לדעתי לא כדאי לך להכנס למערכת יחסים כזאת, תראי מה את מרוויחה ומה את מפסידה במערכת יחסים כזאת.
אי אפשר להיות בזוגיות שרק צד אחד רוצה ומתאמץ, את לא הפסיכולוגים שלו או אמא שלו, זה לא התפקיד שלך לפתור לו את כל בעיות העבר שלו .
מגיע לך לאהוב ולהיות אהובה,
את תמצאי עם הזמן משהו שיואהב אותך ואת תאהבי אותו, ושגם יחזיר לך אהבה.
את לא אמורה רק לאהוב בלי לקבל אהבה.
שמחתי לעזור, אם את צריכה משהו אני פה בפרטי
שואל השאלה:
אני אנסה לדבר איתו.. הבעיה היא שהוא לא ממש מוכן לדבר, הוא דיי שקט כזה וכאילו לא פתוח משהו איתי ואני סתם מאכילה את עצמי סרטים וזה..
הקטע הוא גם שהוא לא אוהבת ממש שיחות עמוקות אז אני לא יודעת כמה אפשר לשתף ולדבר איתו, אני מפחדת שאם הפעם הראשונה שלי לא תלך טוב זה יוריד לי מהערך העצמי שלי ואני אכנס סתם לסרטים של שום דבר לא יעבוד לי
אני אנסה לדבר איתו.. הבעיה היא שהוא לא ממש מוכן לדבר, הוא דיי שקט כזה וכאילו לא פתוח משהו איתי ואני סתם מאכילה את עצמי סרטים וזה..
הקטע הוא גם שהוא לא אוהבת ממש שיחות עמוקות אז אני לא יודעת כמה אפשר לשתף ולדבר איתו, אני מפחדת שאם הפעם הראשונה שלי לא תלך טוב זה יוריד לי מהערך העצמי שלי ואני אכנס סתם לסרטים של שום דבר לא יעבוד לי
אנונימית
לדעתי לדבר איתו להסביר מה את מרגישה.
שינסה לבוא טיפה לקראתך.
זוגיות אמורה להיות שווה משתיי הצדדים וכל אחד צריך להתאמץ בשביל שהזוגיות תצליח.
לדעתי כמו שאת מתאמצת לגרום לו להפתח ולא להלחיץ אותי וכאלה..
הוא גם צריך לבוא לקראתך באיזשהו אופן.
להקשיב לך לפחות להבין אותך,תסבירי מה שאת מרגישה ותראי איך הוא מגיב.
שיתאמץ להפתח אלייך שוב.
כמובן שתתני לו קצת זמן וסמכי על התהליך.
תתני לו לסמוך עלייך ולהתפתח שוב.
אחריי חודש כבר בערך את יכולה להבין.
שינסה לבוא טיפה לקראתך.
זוגיות אמורה להיות שווה משתיי הצדדים וכל אחד צריך להתאמץ בשביל שהזוגיות תצליח.
לדעתי כמו שאת מתאמצת לגרום לו להפתח ולא להלחיץ אותי וכאלה..
הוא גם צריך לבוא לקראתך באיזשהו אופן.
להקשיב לך לפחות להבין אותך,תסבירי מה שאת מרגישה ותראי איך הוא מגיב.
שיתאמץ להפתח אלייך שוב.
כמובן שתתני לו קצת זמן וסמכי על התהליך.
תתני לו לסמוך עלייך ולהתפתח שוב.
אחריי חודש כבר בערך את יכולה להבין.
שואל השאלה:
תכלס.. תודה רבה ❤❤❤
תכלס.. תודה רבה ❤❤❤
אנונימית