7 תשובות
כן הגיוני לגמרי
את פוסלת על זה שהוא בפאקינג 4 יח"ל?!
שואל השאלה:
^ זה רק חלק מזה אבל כן מפריע לי כי כל המשפחה שלי גאונים עם ציונים גבוהים ב5 יחל
^ זה רק חלק מזה אבל כן מפריע לי כי כל המשפחה שלי גאונים עם ציונים גבוהים ב5 יחל
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן ברור, גם חברות שלי ב4 יחל
^ כן ברור, גם חברות שלי ב4 יחל
אנונימית
מה את רוצה לצאת עם איינשטין? לא הבנתי
זה לא ככ לגיטימי
כי זה שהוא ב4 יחידות לא אומר שהוא לא חכם
ולא פוסלים בן אדם על כזה דבר
אבל תעשי מה שאת חושבת
כי זה שהוא ב4 יחידות לא אומר שהוא לא חכם
ולא פוסלים בן אדם על כזה דבר
אבל תעשי מה שאת חושבת
שואל השאלה:
לא ממש פוסלת אבל זה כן מפריע לי
לא ממש פוסלת אבל זה כן מפריע לי
אנונימית
באותו הנושא: