7 תשובות
למה שאנשים לא ידברו בנוח לידך זה הכי טוב כמו שזה את לא צריכה לשנות את עצמך בגללם
פשוט תהיה יבש אליהם או שתראה כאילו אי אפשר לסמוך עליך
אנונימית
אל תשנה את עצמך, אבל מרגיש לי שבמקרה כזה אתה צריך להפתח, מישהו שמרגיש מספיק בנוח לידו לרוב הוא מרגיש לא בנוח, זה מה שקרה לי כל שנה שעברה
תלמד להבהיר יותר את הגבולות שלך, במצבים מסויימים להיות פחות נעים, כי אין מה לעשות, לפעיים זה פשוט נדרש וצריך לדעת להיות פחות נעים לסביבה לטובתך האישית כשאתה דורש שיכבדו אצלך דברים מנימלים.
שואל השאלה:
זאת הבעיה
זאת ההתנהגות הטבעית שלי לגרום לאנשים לבטוח בי ולהרגיש טבעי מדי לידי
אבל אני לא רוצה שהם ירגישו יותר מדי טבעי
הם מספרים לי דברים שאני לא רוצה לשמוע
הוצאתי סוד מבן אדם שהוא אשכרה פדופיל
זאת הבעיה
זאת ההתנהגות הטבעית שלי לגרום לאנשים לבטוח בי ולהרגיש טבעי מדי לידי
אבל אני לא רוצה שהם ירגישו יותר מדי טבעי
הם מספרים לי דברים שאני לא רוצה לשמוע
הוצאתי סוד מבן אדם שהוא אשכרה פדופיל
אנונימי
אני מבין אותך ממש, הפתרון הכי טוב במקרים שמספרים לך דברים פליליים זה לספר למישהו, בכלל, אם מישהו מספר לך דברים לא טובים תספר למישהו, להורים שלו, לחבאים אחרים, כי זה בני נוער ומצב רע אצלם יכול להדרדר
תבהיר להם שאתה לא מוכן לשמוע את זה. תגיד שאתה מבין והכל, אם כל כך קשה לך - אתה יכול לנסות להגיד את זה בעקיפין. אם זה לא עובד, תצטרך להיות ישיר ולהגיד להם בדיוק מה אתה חושב. כמובן בצורה עדינה ומתונה.
באותו הנושא: