6 תשובות
לא מומלץ בכלל להשתמש בזה, זה אגרסיבי מדי
אנונימית
אל תשתמשי בזה
אם מפריע לך השחורים, תלכי לקוסמטיקאית
אני לא,סתם מוציא שיערות ודברים שלא צריך להוציא ולא טוב לעור
אני משתמשת במסכה מסופר פארם
עושה את העבודה מעולה
אני הפסקתי להשתמש כי זה לא באמת עוזר לטווח הארוך או לפנים שלך בכללי
יש לגרנייר מסכת פחם כזאת שחורה אני שמה אותה פעמיים בשבוע על האף זה עוזר ממש