3 תשובות
תראי איך יהיה בהופעה הראשונה ואם הכל יהיה שם בסדר אל תדאגי כי יהיה אותו דבר גם בהופעה השנייה, לדעתי יהיה בסדר גם אני הולכת להופעה השנייה
אין הרבה מה לעשות אמורה להיות שם אבטחה שתטפל בכל הבעיות לכי להופעה ותהני אל תחשבי על דברים כאלה ופשוט תהיי זהירה תשימי לב מי נמצא מאחורייך ולאיפה החברות שלך הולכות שלא יצא מצב שתישארי לבד או שתלכי לאיבוד
אנונימית
אבל בגלל שזה ברונו מארס יהיה שם בטח אבטחה גדולה