8 תשובות
לא קשור למין, מה שהולך זה שבנות נראות יפות ומגונדרות, אבל אני לדוגמא, שאני קרוסדרסר ומגדיר את עצמי כבן, גם המראה החיצוני שלי חשוב
כן , כי ככ. גדלנו החברה גרמה לנו לחשוב שכל מה שאנחנו זה החיצוניות שלנו
לא חושב
או שלא קראתי נכון את השאלה.. אם הכוונה לכך שלבנות יותר חשוב המראה החיצוני כלפי עצמן אז כן, לחלוטין
או שלא קראתי נכון את השאלה.. אם הכוונה לכך שלבנות יותר חשוב המראה החיצוני כלפי עצמן אז כן, לחלוטין
^איתן
מה הקשר יצר אחי צ'יל מי פגעה בך
מה הקשר יצר אחי צ'יל מי פגעה בך
אבל מי דיבר על זה בכלל ילא רלוונטי
כן בגלל המודל יופי
אני חושב שלשני הצדדים זה חשוב אולי לבנות יותר בגלל המודל הזה שמישהי חייבת מישהו שיעזור לה לשרוד ובן אדם שנראה יותר סימטרי/טוב מוטמע בנו שבהכרח יהיה יותר סיכוי לשרוד
ככה גדלנו, כל הזמן היה מה להגיד אז בנות צריכות להראות טוב כי אמרו. כל השיפוטיות גרמה לנו להבין שאין אותנו בלי המראה שלנו.
באותו הנושא: