4 תשובות
שואל השאלה:
זה מבאס זה בכל זאת 2 קילו
זה מבאס זה בכל זאת 2 קילו
אנונימי
זה בסדר פשוט לחזור לכושר
לא נורא שום דבר לא נהרס, מבינה אותך באמת מבאס אבל לכולם יש נפילות כאלה מידי פעם במיוחד כשעוברים דברים, פשוט תחזור לשגרה שלך ותמשיך כרגיל, אתה יכול רדת אותם בחזרה אם זה חשוב לך
זה כנראה משקל של נוזלים
פשוט תחזרי לשגרה וזה יתאזן, בתוך שבוע לא רואים תוצאות על הגוף, הכל בסדר
פשוט תחזרי לשגרה וזה יתאזן, בתוך שבוע לא רואים תוצאות על הגוף, הכל בסדר
באותו הנושא: