29 תשובות
בתור גבר, מוזיקה זה כובש
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אז הינה שאלה לי אלייך, איך היית רוצה שיתחילו איתך בנות??
שואל השאלה:
^ מוזיקה מה הכוונה?
להתחיל לדבר על איזה מוזיקה אתה אוהב, שירים וזמרים שאתה שומע הרבה, ומשם לזרום.
אנונימי
אבל חשוב לי להגיד שזה במקרה שלי, לא בטוח שעם כל אחד זה עובד אבל לי כיף לדבר מאוד על מוזיקה ואני בטוח לא היחיד
אנונימי
שואל השאלה:
מעניין מאוד!
היי אני אוהבת אותך
לי יש תכניקה מיוחדת שאשמור אותה לעצמי
שואל השאלה:
^^ אבל היי אני אוהבת אותך זה קצת קשה... כמו שלגבר לא יהיה קל להגיד את זה
זה מפחיד
אתה לא חושב?
שואל השאלה:
כאילו, זו הדרך הקלה
אבל זה מפחיד נורא, אותי לפחות
מי עשה לי מינוס?
כעיקרון התכניקה היא לגרום לו להציע לי
כדי לא לצאת פתי
שואל השאלה:
^חח לא יודעת אבל איפסתי לך
שואל השאלה:
^צודק
זה פשוט מפחיד לפעמים
בעיקר אם כבר היתה דחייה בעבר
שואל השאלה:
אני יכולה להגיד אישית שהתחלתי עם חבר טוב שלי והוא דחה אותי וזה עשה את שלו נגיד ככה
זה מרתיע אותי לנסות שוב
כן אם הייתה דחייה זה היה לגמרי קשה אבל שאני רואה אמריקאי אני רצה
לא ראיתי אמריקאי אחד שהוא לא חתיך
שואל השאלה:
^^ זהו אז ההוא נתן לי סימנים וזה היה חתיכת סכין בלב... ובלי קשר גם גרם לי להתערער באיך שאני קוראת את השטח אפילו שבאמת הוא נתן סימנים והיה קרוב פיזית ונפשית והכל מתי שהתחשק לו
הוא סתם שיחק בי כן? אבל הנקודה היא שזה עשה את שלו
וכרגע אני מחבבת מישהו ומצד אחד בא לי שידע שאני בעניין כי הוא מאוד חמוד אליי אבל מצד שני אני קצת נרתעת כרגע בטח שמהמחשבה של להתחיל איתו לפני שאני רואה שהוא עושה את זה
שואל השאלה:
^ חחח
תתחברי אליו בתור ידיד ואחר כך מבטיחה לך שזה יתפתח אם הוא יאהב אותך
שואל השאלה:
כאילו לפעמים הוא נותן לי יחס "מיוחד" או דברים כאלה שלי מתפרשים כרמזים כדברים לא הכי שגרתיים
הוא מאוד דואג לי ופרוטקטיב כזה עליי למשל מישהו פגע בי בעבר והוא ראה שהבחור הזה שלח לי הודעה ענקית וישר אמר מי זה ולמה הוא שולח לי כאלה הודעות ושהוא יפרק אותו אם הוא פגע בי וכו וכו
או נתן לי משהו מתוק לאכול כשהייתי מבואסת רצח במשמרת אחת בעבודה בהכי רנדומלי (הוא עובד איתי חח)
או כשלקחתי מונית מהעבודה לבית הוא שלח לי תכתבי כשאת בבית שאני אדע שהנהג לא חטף אותך
וכאילו מחמיא לי בערך 95 אחוז מהמשמרות כל פעם על משהו אחר שיער בגדים על העבודה עצמה שאני עושה
והוא חמוד אליי ממש
אבל כאילו אולי הוא רק חמוד וזהו בתור בן אדם וזה לא משהו מעבר ובגלל זה אני מפחדת לעשות צעד
אנחנו לא מכירים המון כי רק התחלתי לעבוד לפני חודשיים אבל כן אפשר להגיד שאנחנו כבר ידידים סוג של... יש אחלה חיבור
השאלה באמת אם שווה לי להתחיל איתו או שכל מה שאמרתי כרגע לא אומר כלום
שואל השאלה:
^מרגיש לי אבל שזה ירחיק לא? כאילו אני אישית נגיד שונאת משחקים כאלו
ושמסננים למלא ימים
זה יכול להרתיח אותי ולהוריד לי ממש
שואל השאלה:
חח אמאלה דיי
כי אני אגיד לך הדילמה שלי זה שהוא נחמד בכללי וגם טיפוס שאוהב יחס יחסית או לפחות יחס מבנות כי כל פעם שאני רואה לידו בנות הן נמרחות עליו משהו מפחיד והוא לא נמנע מזה
אז כאילו זה גורם לי לתהות אם הוא פשוט טיפוס שאוהב בנות ורוצה את הצומי מהן
אפילו שביחס האישי ביני לבינו הוא חמוד ממש
אני גם לא נמרחת עליו בכלל
אז מרגיש לי שכן יש יותר כבוד ביננו סוג של לא יודעת
אבל הכל זה באמת השערותת יש מצב הוא ככה גם לאחרות מאיפה לי לדעת
שואל השאלה:
אני הכי רוצה שנהיה ביחד אבל מפחיד אותי שהוא סתם נחמד
מפחיד אותי להיפגע שוב
שואל השאלה:
או עכשיו זה קטע
כי כל בת אחרת הוא מחבק חיבוק סטנדרטי כאילו היי מה נשמע וזה כל תחילת/סוף משמרת תלוי
חיבוק חברי כזה
עכשיו גם אותי הוא חיבק, פעם אחת במשמרת בוקר כשהיינו רק אני והוא
פעם אחרת בבית שלו כשהוא הזמין אותי עם שאר העובדים לישיבה כזה סוג של אז הוא חיבק אותי גם היי וגם ביי וחיבוק כן חברי אבל חם לא היה נראה שהוא נדחה או משהו ממני
ומאז הוא רק לי נותן מן כיף לחיצת יד משהו מוזר כזה כל פעם שאני אומרת ביי/היי או שהוא אומר ביי/היי
לפעמים הוא גם רק אומר ביי או היי בלי לתת לי שום כיף לחיצת יד (לא יודעת איך עוד לקרוא לזה חח) וזה כזה הזויי ולשאר הבנות כמו שאמרתי כמעט כל פעם את החיבוק החברי הסטנדרטי
גם פעם רציתי ליזום חיבוק אז באתי להגיד לו ביי בקופה וזה ולא הספקתי אפילו להתכוונן לחיבוק הוא כבר שלח את היד לכיף לחיצת יד הזאת או מה שזה לא יהיה
וזה נגיד מערער אותי אם הוא כן בקטע לא בקטע אתה מבין
שואל השאלה:
אבל אנסה שוב לתת חיבוק מקווה שהוא יזרום עם זה ושלא יהיה אוקוורד חח
למרות שזה הקטע הכי מוזר כי הוא כבר חיבק אותי אז מה הקטע עכשיו שלא
וחיבוק באמת חם לא נרתע כזה
קיצר משגע אותי חח כפי שניתן לראות
שואל השאלה:
זה לא מוזר אבל הקטע הזה עם הלחיצת יד כיף שלו? ליטרלי אני הבת היחידה שהוא ככה אומר לה ביי במקום חיבוק סטנדרטי...
אני מחכה שהוא יתחיל
מדברת איתו ורואה לאן זה מתפתח
הן לא מתחילות רק בוהות בצורה מוזרה