5 תשובות
לא
זה לא קשור
זה לא קשור
אין שום דרך ואסביר למה:
חיל האוויר לא מתחיל ונגמר במערך הטכני, יש גם את כל המסביב של מנהלה, תחזוקה ועוד דברים שכיביכול מגיעים אליהם מתפקידים כלליים ואז מגיעים לחיל האוויר.
כן, המערך הטכני הוא מפרופיל 64 ומעלה אבל זה לא מדויק, כי עושים מאמץ להשאיר במערך גם חריגים עם פרופיל 45.
בכל אופן מי שיוצא מהמערך, לרוב נשאר בחיל האוויר בתפקיד כללי יותר כמו אבטחת מידע, מטבח, רסר, שלישות, רלשים ועוד כל מיני תפקידים יותר כלליים שעדיין דרושים בחיל האוויר.
אם רוצים לצאת מחיל האוויר, צריך סיבות מאוד טובות בטופס 55 + מישהו שימשוך אותך בחיל הירוק, ככה זה עובד ברוב המקרים אלא אם המפקד שלך מאוד נחמד ומפרגן אז הוא יפרגן גם בהמלצה לעבור לחיל הירוק וכדומה.
חיל האוויר לא מתחיל ונגמר במערך הטכני, יש גם את כל המסביב של מנהלה, תחזוקה ועוד דברים שכיביכול מגיעים אליהם מתפקידים כלליים ואז מגיעים לחיל האוויר.
כן, המערך הטכני הוא מפרופיל 64 ומעלה אבל זה לא מדויק, כי עושים מאמץ להשאיר במערך גם חריגים עם פרופיל 45.
בכל אופן מי שיוצא מהמערך, לרוב נשאר בחיל האוויר בתפקיד כללי יותר כמו אבטחת מידע, מטבח, רסר, שלישות, רלשים ועוד כל מיני תפקידים יותר כלליים שעדיין דרושים בחיל האוויר.
אם רוצים לצאת מחיל האוויר, צריך סיבות מאוד טובות בטופס 55 + מישהו שימשוך אותך בחיל הירוק, ככה זה עובד ברוב המקרים אלא אם המפקד שלך מאוד נחמד ומפרגן אז הוא יפרגן גם בהמלצה לעבור לחיל הירוק וכדומה.
שואל השאלה:
כן אני יודעת שזה לא מתחיל ונגמר במערך הטכני, אני הייתי בממתינים לקורס בטכני חודש והיו בערך 8 אנשים שהיו פרופיל נמוך יותר מ64 ועם ת"ש ושמים אותם בתפקידים הכלליים בחיל האוויר בעתיד - אני יודעת, אני התעניינתי לדעת אם יש איזה מקרים מאוד מיוחדים וחריגים שאנשים הצליחו לצאת לחיל הירוק, שמעתי לדוגמה מישהו שיצא מחיל האוויר לחיל הירוק לתפקיד שהיה בו חוסר ענק של אנשים, אבל הוא המקרה היחד ששמעתי
כן אני יודעת שזה לא מתחיל ונגמר במערך הטכני, אני הייתי בממתינים לקורס בטכני חודש והיו בערך 8 אנשים שהיו פרופיל נמוך יותר מ64 ועם ת"ש ושמים אותם בתפקידים הכלליים בחיל האוויר בעתיד - אני יודעת, אני התעניינתי לדעת אם יש איזה מקרים מאוד מיוחדים וחריגים שאנשים הצליחו לצאת לחיל הירוק, שמעתי לדוגמה מישהו שיצא מחיל האוויר לחיל הירוק לתפקיד שהיה בו חוסר ענק של אנשים, אבל הוא המקרה היחד ששמעתי
אנונימית
^ רק אם מושכים את החייל לתפקיד בחיל הירוק בנוסף לחוסר בכוח אדם
זה משהו מאוד חריג שלרוב לא באמת מתחשבים בו
זה משהו מאוד חריג שלרוב לא באמת מתחשבים בו
שואל השאלה:
תודה רבה))
תודה רבה))
אנונימית