4 תשובות
אתה לא יכול לשחק במשחק שקנית בסטים בפלייסטשן מהסיבה הפשוטה שבפלייסטשן אין סטים. כדי לשחק באותו משחק בפלייסטשן, אתה צריך לקנות אותו בפלייסטשן בלי שום קשר שהוא אצלך במחשב
שואל השאלה:
כנ''ל לסטים והפוך אם אני קונה משחק של דיסק אוכל לשחק בו גם במחשב
שואל השאלה:
מסטים הכוונה וזה תקף גם למשחקים אחרים מאפיק גיימס או לכל משחק באפיק גיימס
לא