10 תשובות
פשוט תספרי לו את האמת, אני מקווה בשבילך שהוא יהיה שם בשבילך ושהוא יבין את המצב ו שתחליטו את ההחלטה הנכונה בשביל שניכם..
בהצלחה
בהצלחה
חרדות, תספרי פשוט ותעשו מה שמרגיש לכם
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת לספר לוו כאילו הוא יבין אותי והכל אבל אוף מה פשוט לשלוח לו הודעה להתקשר??
אבל אני מפחדת לספר לוו כאילו הוא יבין אותי והכל אבל אוף מה פשוט לשלוח לו הודעה להתקשר??
אנונימית
תגידי לו שאת רוצה להיפגש ולדבר על משהו חשוב
דיברת עם ההורים?
דיברת עם ההורים?
שואל השאלה:
לא לא דיברתי עם אף אחד
לא לא דיברתי עם אף אחד
אנונימית
יאוו מזל טובב
מזל טוב
תגידי לו שיש לך משהו לספר לו ותספרי לו את זה
קודם כל מזל טוב !!
תיקחי קופסא שהבדיקת הריון נכנסת עליה תארזי בנייר הטיפה ותיתני לו
תיקחי קופסא שהבדיקת הריון נכנסת עליה תארזי בנייר הטיפה ותיתני לו
היי אנונימית,
כתבת את הפוסט לפניי כמה ימים, מה שלומך עכשיו? האם שיתפת מישהו בסביבה שלך? חשוב להגיד שאת מתמודדת כעת עם סיטואציה מורכבת ולא פשוטה. את נמצאת במצב רגיש וזה הגיוני שלא קל לך לשתף את החבר שלך בכך. קוראים לי רז ואני מעלם דיגיטל. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת. במידה ותרצי אני מזמינה אותך להמשיך איתי את השיחה, שם תוכלי לשתף, להתייעץ ונוכל לנסות להבין יחד מה עשוי לעזור לך. מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1. פה בהודעות פרטיות.
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות/ים שלנו.מצרפת קישור למטה.
מחכה לך, רז.
כתבת את הפוסט לפניי כמה ימים, מה שלומך עכשיו? האם שיתפת מישהו בסביבה שלך? חשוב להגיד שאת מתמודדת כעת עם סיטואציה מורכבת ולא פשוטה. את נמצאת במצב רגיש וזה הגיוני שלא קל לך לשתף את החבר שלך בכך. קוראים לי רז ואני מעלם דיגיטל. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת. במידה ותרצי אני מזמינה אותך להמשיך איתי את השיחה, שם תוכלי לשתף, להתייעץ ונוכל לנסות להבין יחד מה עשוי לעזור לך. מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1. פה בהודעות פרטיות.
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות/ים שלנו.מצרפת קישור למטה.
מחכה לך, רז.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: