3 תשובות
נעצתי
תנסה אולי לעשות טיול קצר לבד לראות איך זה ואם זה סבבה אז תעשה את טיול המתוכנן לבד או שתצא לטיולים האלה בקבוצות בדרך כלל אנשים בתווך גילאים שלך
שואל השאלה:
לעבןר שמונה חיסונים בשביל טיול קצר זה מבאס. ואין לי חברים ללכת איתם. אנשים לא מתחברים אליי "ממבט ראשוני" כל החיים שלי זה ככה שאנשים מתחברים אליי ממש רק אחרי הכרות ממושכת, אבל בהתחלה אני מצטייר כבנאדם ממש משעמם אז מראש אני נוסע שאני יודע שרוב הסיכויים שהטיול הזה יהיה כנראה לבד ולא משלה את עצמי שאכיר שם כדי לא להתאכזב. השאלה אם לא אתחרט על זה כשאהיה שם, שבוע שבועיים לבד וזה כבר יהיה מאוחר מידי להתחרט
לעבןר שמונה חיסונים בשביל טיול קצר זה מבאס. ואין לי חברים ללכת איתם. אנשים לא מתחברים אליי "ממבט ראשוני" כל החיים שלי זה ככה שאנשים מתחברים אליי ממש רק אחרי הכרות ממושכת, אבל בהתחלה אני מצטייר כבנאדם ממש משעמם אז מראש אני נוסע שאני יודע שרוב הסיכויים שהטיול הזה יהיה כנראה לבד ולא משלה את עצמי שאכיר שם כדי לא להתאכזב. השאלה אם לא אתחרט על זה כשאהיה שם, שבוע שבועיים לבד וזה כבר יהיה מאוחר מידי להתחרט