8 תשובות
שואל השאלה:
יש בחנויות... השאלה שלי אם הוא יכול להחזיק הרבה זמן מהרגע שקונים אותו
יש בחנויות... השאלה שלי אם הוא יכול להחזיק הרבה זמן מהרגע שקונים אותו
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זמן יש לך?^^
כמה זמן יש לך?^^
אנונימית
אני נותנת לזה שנה-שנתיים
יש לי שניים
הראשון החזיק לי 5 שנים ועדיין עובד אבל מתחמם מהר ולמסך יש סימנים שחורים
והשני גם 8+ 5 שנים שאחותי הביאה לי עובד מעולה רק האיכות של המצלמה מעוותת תפנים
הראשון החזיק לי 5 שנים ועדיין עובד אבל מתחמם מהר ולמסך יש סימנים שחורים
והשני גם 8+ 5 שנים שאחותי הביאה לי עובד מעולה רק האיכות של המצלמה מעוותת תפנים
אנונימית
דקה אחת אייפון 8 לא יחזיק.
זה טלפון מאוד מאוד מאוד מאוד ישן,המערכות הפעלה השתנו.אם תרצה/י אייפון לכמה שנים טובות כאלה אני ממליצה על אייפון 13 ומעלה.
מתחת לאייפון 13 אין בכלל עם מה לדבר
(מאז שאני נולדתי אני עם אייפון רק ואני ממש מבינה באייפונים)
זה טלפון מאוד מאוד מאוד מאוד ישן,המערכות הפעלה השתנו.אם תרצה/י אייפון לכמה שנים טובות כאלה אני ממליצה על אייפון 13 ומעלה.
מתחת לאייפון 13 אין בכלל עם מה לדבר
(מאז שאני נולדתי אני עם אייפון רק ואני ממש מבינה באייפונים)
עדיף לך אייפון יותר חדש,לי יש 8+ והוא כבר לא טוב כמו שהיה פעם
אנונימית
לא חושב שאפשר לקנות מיבואן רשמי (כנראה שרק מאנשים פרטיים ואת תקבלי מכשיר משומש).
ברור
באותו הנושא: