2 תשובות
שנגיד יש לך חופשה של 20 ימים בשנה אז זה יורד לך מה20 ימים וזה לא נחשב חופש מהצבא
אנונימי
שזה על חשבון הימי חופש שלך
כל שנה אתה מקבל 18 ימי חופש אם אני לא טועה (שנה מלאה של שירות)