18 תשובות
שואל השאלה:
זה בעיה שגברים נהיו רכיכות, כאילו התפקידים התחלפו
אנונימי
^^^^וואי כל כך מדויק.
בנים פשוט נהיים נואשים מה שגורם לאגו של בנות להיות בשמים. וגם הפוך בנים רגילים למצוא את זה בסופו של דבר ככה שקשה להם לקחת חיזורים כאלה ברצינות. לסיכום דור דפוק
זו פשוט היתה סכמה חברתית שבנות צריכות להיות כאלה, זה לא בהכרח היה נכון.. ובגלל שהחברה לוחצת עליך להיות משהו שאתה לא, אז זה גורם לך לקבור את האישיות שלך.. כמו שהחברה אומרת לגברים לא לבכות.. והם קוברים את זה בתוך עצמם...
שואל השאלה:
לא יודע מי אשם, אני כן יודע שיש היפוך רציני בהתנהגות של גברים ונשים ובסוף זה פוגע בשנחהם.
בחורות נמשכות לדומיננטיות וזה משהו שהולך ונעלם
אנונימי
ומה הבעיה
זה טוב
שואל השאלה:
בכללי זה נכון
בנות נמשכות למי שעושה להן את החיים קשים.
לא כולן אבל הרוב
אנונימי
מה הבעיה?
שואל השאלה:
משדר כם יציבות, וגם משדר לה כוחניות שהמון נשים מתגרות ממנה. בחורה לא רוצה להרגיש שווה לגבר שלה
אנונימי
מה הבעיה שבנות יהיו עם ביטחון וכריזמה זה אמור לאיים על הגברים? ההפך יש להם אופי יותר טוב אתם לא אמורים להרתע ולהיהפך חסרי ביטחון אתם אמורים גם להגדיל את הביטחון כמו הבנות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא רע, אבל זה משום מה זה גורם לגברים להיות רכוריכיים. לא יודע למה זה קורה, אבל זה לא הטבע של הזכר להיות חלש מול הנקבה.
אנונימי
לא הבנתי אתה מעדיף אישה שברירית? הם נהיו הרבה יותר שוות הם מכירות בערך שלהם ולא נותנות לאף אחד להוריד אותם מה רע זה לא אמור לאיים עליכם
אנונימית
זה כבר בעיה של חוזק מנטלי הן ינצחו בויכוחים וכל הקטע הזה אבל פיזית אתה מפרק אותן כנראה פעם אלימות הייתה יותר נפוצה ונשים הכירו בכח הפיזי של הגבר אז הורידו ראש ברוך ה אנחנו לא בפעם
אנונימית
עלאק פעם לא היה אלימות תשאל את סבא וסבתא שלך
היה מקובל אפילו בקרב זוגות נשואים האישה לא יכלה להרים תראש מעל הגבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה בעיב שלגברים אין פאסון. למי שכן יש בנות רודפות אחריהם והאגו שלהן יורד בשניה. לא סתם בנות רוצות את מי שרע אליהן ולא שם פס
אנונימי
פעם היה מקובל להרים ידיים גם בחינוך ילדים וגם בין זוגות נשואים לא היה מודעות ועידוד לפנות לחוק כמו שיש היום, היום אתה מסתכל על בחורה היא קוברת אותך ויכולה לגמור את החיים לגבר שייגע בה מגיל אפס היא יודעת שטף אחד חא יכול לגעת בה כם לא במילים מה שפעם פחות ידעו
אנונימית
תינוקי קטני
^אי אפשר לשלוט בזין הוא רוצה לעמוד הוא עומד, אבל כן אפשר לשלוט באיך שאנחנו מתנהגים ומה שאנחנו אומרים.
שואל השאלה מדבר על צאחלות
אנונימית