4 תשובות
אישית לא נימשך לבנות כאלה
מעדיף עדינה ושברירית כמו שאמרת ככה הטבע שלנו
מעדיף עדינה ושברירית כמו שאמרת ככה הטבע שלנו
אנונימי
שואל השאלה:
על מה ולמה זה האופי של הבנאדם מה הם רוצים עדינה ושברירית? מה מעניין בזה
על מה ולמה זה האופי של הבנאדם מה הם רוצים עדינה ושברירית? מה מעניין בזה
אנונימית
כן
הם מרגישים מאויימים
הם מרגישים מאויימים
לא תמיד.
באותו הנושא: