4 תשובות
אישית לא נימשך לבנות כאלה
מעדיף עדינה ושברירית כמו שאמרת ככה הטבע שלנו
אנונימי
שואל השאלה:
על מה ולמה זה האופי של הבנאדם מה הם רוצים עדינה ושברירית? מה מעניין בזה
אנונימית
כן
הם מרגישים מאויימים
לא תמיד.