3 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 25 !
אני בת 25 !
אנונימית
זה היה לי גם ואישפזו אותי בבית חולים וזה
.....
בסוף זה היה רק כאבי גדילה של החזה
אני יודעת שעכשיו זה מרגיש כאילו זה יותר מזה
אז אני לא אשפוט אותך אבל כדאי לך להאמין לי שזה כנראה כאבי גדילה
.....
בסוף זה היה רק כאבי גדילה של החזה
אני יודעת שעכשיו זה מרגיש כאילו זה יותר מזה
אז אני לא אשפוט אותך אבל כדאי לך להאמין לי שזה כנראה כאבי גדילה
לשבת לא לחשוב על זה פשוט וזה עובר...
באותו הנושא: