29 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי על מה המינוסים
לא משנה
לא הבנתי על מה המינוסים
לא משנה
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן רק באסה שאין לי ציצי, ותחת תלוי את מי תשאלי
^ כן רק באסה שאין לי ציצי, ותחת תלוי את מי תשאלי
אנונימית
אני מניחה שהם יגידו 3י3י ותךת
אנונימית
גוף טיפה מלא שזאת אומרת שרואים כרס אם מסתכלים מהצד
יש מה לתפוס לא משנה איפה זה בגוף גם בידיים יריכיים בטן
וכן שיהיה ציצי ותחת אבל זה לא הרבה לבקש כשמדובר במישהי טיפה מלא
יש מה לתפוס לא משנה איפה זה בגוף גם בידיים יריכיים בטן
וכן שיהיה ציצי ותחת אבל זה לא הרבה לבקש כשמדובר במישהי טיפה מלא
אנונימי
ת0ת וציצ' בעיקר אבל גם ירכיים בטן שתהיה לא שטוחה מידיי זה ממש מדליק אבל גם לא שמנה ופנים נקיות כאלה
האופי כמובן
פנים אסתטיות, ירכיים ושהיא מתאמנת
את תמצאי גבר שאוהב אותך לא משנה הגדלים
אנונימית צודקת מתי שאתה מכיר מישהי טוב ולדעתך היא נחמדה אתה מתחיל להימשך אליה יותר גם
ציצי ותחת
יש גברים שנמשכים גם לשטוחות
פנים
וואי בנים שאומרים יריכיים הם בנים איכותיים
אנונימית
אני אוהב בנות כמו שאנון לינץ
איכותיים יבינו
איכותיים יבינו
אנונימי
^❤
עם הייתי בן הייתי מסכימה איתך
עם הייתי בן הייתי מסכימה איתך
אחלה שאנון לינץ
^ממתי בסטיפס יש אוהבי הבחורים של טומן?
אנונימי
אמלאה לגמרי! ^ וג'וני
אנונימית
^^^^^^ בנים שאוהבים ירכיים הם איכותיים?
בנות רזות מאוד נפגעות פה-_-
בנות רזות מאוד נפגעות פה-_-
אנונימית
בסדר אף אחת לא צריכה להיפגע
כל אחד והטעם שלו
כולן יפות איך שהן
לא צריך לקחת ללב כי איך שאתן זה הכי טוב
צריך לדעת את זה!
כל אחד והטעם שלו
כולן יפות איך שהן
לא צריך לקחת ללב כי איך שאתן זה הכי טוב
צריך לדעת את זה!
חיוך אותי אישית מושך ממש
תחת, ירכיים, פס בבטן, ציצי.
אנונימי
מה הקשר בנות רזות
אני אחת הרזות
ויש לי ירכיים מלאות
לא מאוד אבל במידה הנכונה^^^^
ולמה שאנחנו ניפגע
זה הטעם של אותו הבן אדם אני לא יכולה לשפוט אותו על זה
בסופו של דבר היה האחד
אני אחת הרזות
ויש לי ירכיים מלאות
לא מאוד אבל במידה הנכונה^^^^
ולמה שאנחנו ניפגע
זה הטעם של אותו הבן אדם אני לא יכולה לשפוט אותו על זה
בסופו של דבר היה האחד
אנונימית
ציצי בינוני רזה אבל לא יותר מידי שיער קצר אני נמס מיזה ושתהיה לבנה
אנונימי
הגוף של הבת זוג שלי, בדיוק כמו שהוא, ככה הדמיון שלי מדמיין גוף מושך
שואל השאלה:
^^ תקשיבי גם לי חלק מהתשובות הורידו לי את הביטחון וחלק העלו, ואני שואלת את זה בשביל המודעות העצמית שלי לא בשביל החמות בכלל לא ציפיתי שיהיה מלא תשובות
^^ תקשיבי גם לי חלק מהתשובות הורידו לי את הביטחון וחלק העלו, ואני שואלת את זה בשביל המודעות העצמית שלי לא בשביל החמות בכלל לא ציפיתי שיהיה מלא תשובות
אנונימית
^^^^ למה אכפת לך מה הם חושבים
אנונימית
תקשיבי אם את יודעת שזה יורד לך על תיכנסי
ומה אכפת לך מ10 אנשים ההזויים כאן בסטיפס^
ומה אכפת לך מ10 אנשים ההזויים כאן בסטיפס^
אנונימית
וואי השאלה הזאת כל כך הורידה לי את הביטחון העצמי
אני באמת מנסה להבין למה לשאול את זה, למה זה תורם?
אני באמת מנסה להבין למה לשאול את זה, למה זה תורם?
אנונימית
באותו הנושא: