2 תשובות
נהגתי בלי ביטוח
בעיקרון לא שווה את הסיכון של אם תופסים אותך
אבל אם כבר שאלת אם את נוהגת סבבה הסיכוי שיעצרו אותך נמוך אבל לכי תדעי
לא נסעתי בלי רישיון אף פעם ,