3 תשובות
את לא צריכה יותר מהיי. זה לא שזה הפוך.
לעשות לו לייק על הסטורי/ להגיב על הסטורי
אוו ללכת עד הסוף ולשלוח לו הודעה
להגיב לסטורי על משהו