התחברות
הרשמה
אם אני מסמיקה בגלל המחשבה של מישהו, זה אומר שאני מחבבת אותו?
27 בספטמבר 2023, 10:45
התאהבות
4 תשובות
כנראה
ה
השם הזה תפוס
כנראה שכן
Y
Yuvalk61
כן
P
Peace out
אנחנו לא יכולים לדעת מה בתוכך.
Ben
באותו הנושא:
שאלה לבנים, כאשר בת מסמיקה בגלל בן זה חמוד?
קרה לכם שהרגשתם כלכך רע שלא נרדמתם רק בגלל המחשבה הזאת שלא עוזבת לכם את הראש?
אני לא יכולה לשלוט במחשבות שלי וזה מלחיץ אותי בגלל המשפט "מחשבה יוצרת מציאות"
מה זה אומר מישהו עם מחשבות אובדניות?
אם אני חשבתי על משהו במשך היום ואז הוא הופיע לי בחלום אז זה בגלל המחשבה?
הגיוני שהשתנה לי קצת צורת המחשבה והאופי קצת בגלל דמות מסויימת מסידרה?
מי מעסיק את המחשבות שלכם? ולמה? גם לכם יש מחשבות טורדניות בגלל מישהו?
לא רוצה עזרה נפשית בגלל המחשבה שלאנשים כמוני לא מגיע שיעזרו להם, הגיוני?
מישהו שאני מכירה רשם בביו שלו imagine sleeping forever זה אומר שהוא דכאוני עם מחשבות אובדניות?
למה שהיא לא תעלה מישהו לסירה, רק בגלל דעות ומחשבות שלו?
אם מישהו אומר משהו כמו "בגלל זה אנחנו אחים" זה בהכרח אומר פרינדזון?