5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא בא במטען מהאחורה של הקטנוע של האופנוע של השליח? זה משלוח לא מגלידרייה שמיועדת לגלידה זה סתם משלוח מסופר כמו ויקטורי ,יוחננוף,מחסני מזון וכאלו סופרים שמוכרים שם כל אוכל
אנונימית
^זה כן אבל לדעתי זה אמור להיות כמו צידנית וחוץ מזה עד שהשליח מגיע לסופר הגלידה נמצאת עדיין בקירור
מביאים את זה בקירור אבל תכלס עדיף לרדת לקנות
לא, גם כנראה ישימו אותה בקירור
היא לא תתקלקל מחצי שעהה