9 תשובות
לתנועה בכביש שאת משתלבת בו
29
לך - את צריכה לתת זכות למי שבא משמרל
שואל השאלה:
אז כאילו לפני שאני נכנסת לתנועה, אני צריכה לבדוק משמאל, אם פנוי ואז אני נכנסת?זה תמיד ככה??כאילו תמיד שאני רואה בצומת כזה תתמרור הזה, זה ככה?
אנונימית
כן
29
את צריכה לתת זכות קדימה לכל מי שנכנס לכביש שאת משתלבת בו
שואל השאלה:
ואם אני פונה ימינה והכביש כאילו נראה ממש ככה רק בלי התמרור, אז לא צריך לתת זכות קדימה? אני פשוט נכנסת?
אנונימית
כן צריך כמו שצריך כשנכנסים לכיכר
29
בדרכ בפניות כאלה תמיד יש תמרור, ואם אין אז או שיש לך נתיב השתלבות ואז את לא נכנסת להם לנתיב, ורק בהמשך תצטרכי לעבור, או שלהם יש תמרור כזה.
פשוט נכנסים לצמתים כאלה לאט.
בגלל המעבר חצייה והכביש יש עקומה
אנונימי