11 תשובות
אני שומעת גאז אם נחשב
אנונימית
אני לפעמים
יש מלא פלייליסטים אז אני מקשיבה להם
אה נכון נכון אני לא שומעת בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
אהה גם אני איזה כיף למצוא עוד פסנתרן קלאסי היום שלא מנגן רק שירים ישראליים^
שואל השאלה:
מוזיקה קלאסית נגיד מוצרט כאלה
אנונימי
סליחה על הבורות.. מהזה מוזיקה קלאסית?
אנונימית
שואל השאלה:
^יש לך טעם מדהים
אנונימי
כן אני אוהבת בעיקר שופן