3 תשובות
את יכולה להסתובב עם טייץ זה גם ממש נוח..
ואל תסתובבי עם משהו שאת לא בטוחה בעצמך איתו.. תאהבי את עצמך קודם כל! ואז תרגישי בנוח להראות את עצמך כולל הרגליים.
ביטחון זה ממש חשוב
ואל תסתובבי עם משהו שאת לא בטוחה בעצמך איתו.. תאהבי את עצמך קודם כל! ואז תרגישי בנוח להראות את עצמך כולל הרגליים.
ביטחון זה ממש חשוב
שואל השאלה:
בגלל שהן ממש שמנות ויש לי צלוליט..: (
בגלל שהן ממש שמנות ויש לי צלוליט..: (
אנונימי
תלוי, למה את לא אוהבת את הרגליים שלך?
באותו הנושא: