10 תשובות
הייתי בחופש הקודם והוא שר
מה יש לה
אנונימי
שואל השאלה:
ישש סבבה תודה נקווה שהוא ישיר
ישש סבבה תודה נקווה שהוא ישיר
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לי?
אתה כתבת יא3 לא????
מה יש לי?
אתה כתבת יא3 לא????
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אתה כזה מאגניב אז סבבה ניתן לך את המומנט צחוק אבל עבר
אבל אתה כזה מאגניב אז סבבה ניתן לך את המומנט צחוק אבל עבר
אנונימית
שואל השאלה:
חח כפרה שאלתי שאלה אין מה לענות אז אל תענה מאמי
חח כפרה שאלתי שאלה אין מה לענות אז אל תענה מאמי
אנונימית
כן, בשנים האחרונות השיר נמצא בליינאפ של כמעט כל הופעה (בדרך־כלל כסיום או הדרן).
יא 3
אנונימי
תמיד
כן הוא סוגר כל הופעה עם יא2
באותו הנושא: