5 תשובות
תתייעצי עם אמא שלך.
אנונימי
אם פיתחת רגשות למה ניתקת קשר תחזרי אליו ותתנצלי לדעתי
שואל השאלה:
כי אני לא מוכנה לזוגיות והוא כן אז ניתקתי את הקשר כדי לא לעכב אותו
אנונימית
אם זה עושה לך מצפון תסבירי לו תבקשי סליחה שזה היה פתאומי ושהבנת שאת לא מוכנה לזוגיות או אפילו קצת חוששת אם את כן ושהניתוק קשר היה בשביל שהוא לא ימשיך לאהוב ולרצות מישהי בקטע זוגי כשהיא לא מוכנה לכך. שהעדפת שהוא ימצא מישהי אחרת בשביל שלא "תעכבי" אותו כביכול
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
אנונימית